• Hari terakhir admin di Madrasah Hashimiah



    Pejabat  Madrasah Hashimiah

    Esok adalah hari terakhir admin bekerja di Madrasah Hashimiah. Saya telah mendapat tawaran pekerjaan baru di salah sebuah hospital di Kuala Lumpur. Terasa beratnya hati untuk meninggalkan Madrasah Hashimiah. Banyak yang telah saya pelajari sejak saya bekerja di sini.

    Anak-anak di Madrasah Hashimiah sangat baik dan sentiasa melemparkan senyuman, saling hormat menghormati  dan sikap tolong-menolong antara satu sama lain.

    Terima kasih kepada Encik Muhammad Bin KamarulAzizi selaku pengerusi Madrasah Hashimiah serta Ustaz Al Hafiz Hashim Bin Kassim iaitu pengetua dan pengasas Madrasah Hashimiah kerana menerima saya sebagai sebahagian keluarga besar ini. Disini saya banyak mempelajari bagaimana mengurus dan mentadbir Madrasah Hashimiah. Terima kasih juga, kerana memberi peluang kepada saya untuk berkhidmat sebagai Penolong Pegawai Tadbir di Madrasah Hashimiah. Saya tidak akan lupakan segala jasa baik semua yang  banyak membantu saya dalam hal-hal mentadbir Madrasah Hashimiah.


    Akhir sekali, kepada dermawan-dermawan yang ingin menghantar barang, ziarah kami di alamat Madrasah Hashimiah Tahfiz Al-Quran & Anak Yatim, No, 111-3, Kompleks Pasar Borong Jalan 2/3A, KM12, Jalan Ipoh Pusat Bandar Utara Selayang 68100 Batu Caves, Kuala Lumpur. Bagi yang ingin menyumbang untuk anak-anak Madrasah Hashimiah boleh melalui akaun bank:


    Maybank: 562151419729
    CIMB: 8600202864
    Bank Islam: 14069010033413
    Remark: Pendidikan
    Email: mhashimiah@gmail.com
    Tel: 018-2882754

      




    Norhayati Binti Muhammed Yusof
    Penolong Pegawai Tadbir
    Madrasah Hashimiah