• Majlis Penyampaian Hadiah Ke-14 Madrasah Hashimiah


    Madrasah Hashimiah 08 Jun 2014 - Alhamdulillah, Majlis Penyampaian Hadiah Ke-14 Madrasah Hashimiah telah selesai. Dengan kerjasama dari semua pihak, Majlis Penyampaian Hadiah ini dapat berjalan dengan lancar. Madrasah Hashimiah berasa bangga dengan pencapaian para pelajar yang telah mendapat keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan yang dijalankan.

    Kehadiran Mufti Yangon, Ustaz Samiullah bersama para ulama dari Myanmar untuk sama-sama meraikan kejayaan pelajar madrasah menambahkan lagi kegembiraan di madrasah ini. Madrasah Hashimiah ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada para penderma serta penyokong yang banyak membantu dalam menjayakan majlis ini, diantaranya ialah Kindness Dot MyTzu Chi FoundationRestoran Maliqa Mediterranean CuisineSanggar Suri dan Unit BIA, TM.


    Disiarkan didalam Harian Metro (9 Jun 2014)


    Jumlah kehadiran yang ramai

     
    Majlis dijayakan dengan bantuan serta sokongan ramai pihak.


    Salah seorang tenaga pengajar yang diraikan.


    Kami dari Madrasah Anak-Anak Yatim & Tahfiz Quran Hashimiah mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang berusaha menjayakan Majlis Penyampaian Hadiah ke-14 Madrasah Hashimiah.

    Kepada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai madrasah ini, bolehlah berhubung terus dengan bahagian pentadbiran Madrasah Hashimiah.


    Mohd. Hadi Ramlee
    Penolong Pegawai Tadbir
    03-61203263 (pejabat)
    018-2882 754