• Majlis Aqiqah dan Doa Selamat untuk Anak Ustaz Hashim



    10 September 2015 seperti yang disedia maklumkan Ustaz Al Hafiz Hashim bin Kassim yang juga pengetua Madrasah Hashimiah)  telah mendapat cahaya mata seorang bayi perempuan. Sebagai tanda syukur dengan kehadiran anak sulungnya dan ingin berkongsi kegembiraanya,  beliau telah mengada majlis aqiqah dan tahnik yang diraikan bersama anak-anak Madrasah Hashimiah.

    Alhamdulilah, seekor kambing biri-biri telah diaqiqahkan dibuat satay dan sup kambing, rezeki anak-anak madrasah dapat menikmati satay kambing segar dan sedikit juadah yang disediakan.  

    kek juga salah satu menu yang dijamu untuk anak-anak madrasah
    anak-anak berbaris untuk mengambil makanan mereka yang disampaikan oleh Tuan Pengerusi, Encik Muhammad
    Sepanjang majlis anak-anak madrasah kelihatan ceria sangat ditambah lagi mereka mendapat duit poket yang diberi oleh ustaz Hashim sendiri, cukuplah duit itu digunakan untuk membeli makanan kegemaran mereka.

    sedikit sumbangan wang untuk anak-anak madrasah 
    Syukur ke hadrat ilahi majlis telah berjalan dengan lancarnya seperti yang dirancangkan. Kami mendoakan agar ustaz Hashim dan sekeluarga bahagia dan kehidupan keluarga mereka sentiasa diberkati Allah serta sentiasa berada dibawah perlindunganya.

    Terima kasih juga kami ucapkan kepada semua pihak yang telah memberi sumbangan serta kerjasama yang baik untuk menjayakan majlis aqiqah dan doa selamat.semoga rezeki anak-anak di Madrasah Hashimiah akan bertambah  dengan lebih baik lagi.


    Cik Ainnatasya 
    admin Madrasah Hashimiah 
    No Tel/Whatsapp : 018-288 2754
    Tel/faks : +603-6127 5582 
    E-mail : mhashimiah@gmail.com