• Majlis Penyampaian Hadiah ke 15 Berlangsung Dengan Jayanya



    17 Mei 2015 - Alhamdulillah, Majlis Penyampaian Hadiah Ke-15 telah selesai dengan jayanya. Selain daripada para ibubapa pelajar, majlis turut dihadiri oleh tetamu-tetamu kehormat, para dermawan, para sukarelawan dan penduduk sekitar kawasan pasar borong Selayang.

    Dimulakan dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran oleh Ustaz Qari Abdul dan Ustaz Qari Saifullah, majlis diteruskan dengan ucapan dari pengetua madrasah, Ustaz al-Hafiz Hashim dan jemputan khas dari Myanmar, Maulana al-Hafiz Samiullah.

    sesi memberi sijil kepada para Hafiz dan Hafizah

    Seorang Hafiz dan dua Hafizah untuk Majlis Penyampaian Hadiah tahun ini

    donatur yang menyampaikan hadiah kepada murid cemerlang

    sijil-sijil untuk murid cemerlang

    Datin Hanis dan Datin Mariam antara donatur kuat Madrasah Hashimiah

    Upacara penyampaian hadiah diselangi dengan persembahan nasyid dan lakonan berbahasa Inggeris dari anak-anak didik Madrasah Hashimiah. Para tetamu kehormat dijemput untuk menyampaikan hadiah kepada pelajar-pelajar cemerlang.

    anak-anak Madrasah Hashimiah

    ibu bapa dan penjaga turut hadir

    Majlis ditamatkan dengan jamuan makan tengahari yang dibuka kepada orang ramai.

    Terima kasih diucapkan kepada para dermawan dan sukeralawan khususnya dari Kindness Malaysia, Yayasan Tzu Chi, Sanggar Suri, Unit CIA TM, Maliqa Mediterranean Cuisine, Grenz Health Sdn. Bhd., Datin Hanis Hussein, Puan Badariah, Puan Shazlein Nazliela, Puan Noreen Kamaruddin dan rakan-rakan serta semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan Majlis Penyampaian Hadiah Ke-15 ini.


    Mohd Hadi Ramlee
    Pen. Pegawai Tadbir
    Madrasah Hashimiah
    018-2882 754