• Tajaan Gaji Bagi Ustaz Anuar Untuk Kelas Bahasa Urdu


    Nama; Ustaz Anuar Bin Hamid
    Umur: 27 Tahun
    Gaji: Rm 850.00 
    Guru Kelas: Bahasa Urdu (dalam penulisan, membaca dan hafalan)
    Kelas Alim 
    Latar Belakang Pendidikan:
    - Mempunyai pengalaman dalam bahasa Urdu
    - Mempunyai ilmu dalam asas Tilawah Al-Quran 
    - Baik dari segi hafalan, bacaan dan tulisan Bahasa Urdu dan Bahasa Arab

    Memberi penerangan mengenai Bahasa Urdu

    Dalam mendalami Al-Quran serta akedemik, Madrasah Hashimiah jugak menerapkan penguasaan Bahasa Urdu. Ia memberi peluang kepada anak-anak menambah bahasa yang baru bagi kepelbagaian bahasa. Untuk kuasai bahasa Urdu, pihak madrasah telah menyediakan Ustaz Anuar untuk memperkasakan penguasaan bahasa Urdu. Dengan pengalaman yang banyak Ustaz Anuar akan membuat pecahan kepada tiga bahagian iaitu penulisan, bacaan dan hafalan agar anak-anak di madrasah dapat kuasai dengan baik dari segi lisan dan menulis. 

    Kaedah membaca dan mendengar dalam Bahasa Urdu 

    Terima kasih kami dahulu ucapkan kepada dermawan-dermawan yang sudi menaja gaji bagi guru-guru di Madrasah Hashimiah. Tidak lupa bagi mereka yang bermurah hati dan berminat untuk memberikan derma bolehlah terus ke Madrasah Hashimiah

    Madrasah Hashimiah membuka peluang kepada individu, pihak berkumpulan atau syarikat yang berminat untuk menaja Ustaz Anuar setiap bulan. Gaji sebulannya hanya RM800. Tajaan boleh dilakukan melalui bentuk kewangan di CIMB Bank, nombor akaun - 8600202864 (Madrasah Hashimiah). Untuk pertanyaan lanjut, boleh hubungi Pengetua Madrasah Hashimiah iaitu Ustaz Hashim Bin Kassim di talian 019-262 1671 dan Pejabat Madrasah Hashimiah di talian 018-288 2754.

    Mohamad Fazlan Bin Mohamad Ashraf
    Penolong Pegawai Tadbir
    Madrasah Hashimiah